Klagomål

Nödvändigheter - Klagomål

Klagomålsformulär

Har Du synpunkter eller klagomål på vår förskoleverksamhet?

 

Ibland händer det att problem och missnöje uppstår och då vill vi göra vårt bästa för att reda ut det.  

 

I första hand önskar vi att du vänder dig till avdelningens personal. Om du inte blir tillfredsställd med hur ditt klagomål behandlats kan du här nedanför fylla i klagomålsformuläret som går till vår förskolechef Elisabet Sääf.

 

Önskar du få respons på ditt klagomål fyller du bara i namn- och epostfälten så återkommer vi till dig så snart som möjligt. Självklart får du dock vara helt anonym och då lämnar du bara dessa fält tomma. 

 

Föredrar du att lämna in en fysisk klagomålslapp kan du hämta en sådan vid respektive avdelnings dörr eller ladda ner en här och skriva ut själv. Du lämnar helt enkelt då lappen i vår brevlåda. Samma princip för anonymitet och respons gäller givetvis här också.  

 

Om det fortfarande kvarstår klagomål/synpunkter så kan du som nästa åtgärd vända dig till kommunens tillsynssamordnare - telefon 0522-69 66 71 eller skicka ett brev:

 

Tillsynsenheten

Barn och Utbildning

Uddevalla Kommun

Varvsvägen 1

451 81 Uddevalla.

 

 

Vi ser Dina synpunkter eller klagomål som möjlighet att förbättra verksamheten.

Tack för hjälpen!

 
 
Spiggen
Rockan
Hajen
 
 
 
 

Bakom varje klagomål finns ett önskemål!